Informaţii generale:
Panama, cea mai sudică naţiune dintre naţiunile Americii Centrale, se află la sud de Costa Rica şi la nord de Columbia. A proclamat independenţa, cu sprijinul SUA, in 1903.

Motive pentru a înfiinţa o CIA (Companie Internaţională de Afaceri) în Panama:

  • Companiile din Panama pot fi înfiinţate indiferent de naţionalitatea administratorilor şi a acţionarilor acestora.
  • 0% Impozit pe veniturile generate de o Corporaţie din Panama în afara teritoriului ţării.
  • Capitalul social nu trebuie să fie plătit nici în întregime, nici parţial.
  • Nu este necesară depunerea niciunui raport financiar sau a declaraţiilor fiscale la nicio autoritate guvernamentală din Republica Panama, cu condiţia ca societatea să nu funcţioneze pe teritoriul Panama.
  • Persoanele juridice din orice jurisdicţie pot acţiona în calitate de administratori, reprezentanţi şi acţionari ai unei Corporaţii din Panama.
  • Nu este necesar să se organizeze întâlniri anuale ale Administratorilor sau ale Acţionarilor.
  • Directorii şi Acţionarii pot participa la reuniuni personal, prin reprezentant, prin telefon sau prin orice alte mijloace electronice.
  • Sunt necesari trei directori, persoane fizice sau juridice.
  • Demnitarii (Preşedintele, Secretarul şi Trezorierul) nu trebuie să fie administratori, iar o persoană poate ocupa mai multe sau toate funcţiile. Persoanele fizice sau juridice pot fi, de asemenea, numite în funcţia de demnitari.
  • Acţiunile pot fi emise la purtător sau în  formă nominală. În orice caz, numele acţionarului nu trebuie înregistrat în Registrul Public din Panama, asigurând, astfel, anonimatului total.
  • O corporaţie poate efectua tranzacţii şi poate avea active în orice parte a lumii, fără a avea obligaţia de a menţine activele în Republica Panama.
  • Corporaţiile din Panama pot deţine şi administra ambarcaţiuni.
  • Corporaţiile din Panama au dreptul, prin lege de a efectua orice act legal.
  • Nu există niciun control al schimbului.

 

Costuri

Taxe de constituire 1200 EURO

  • prepararea şi completarea tuturor actelor necesare pentru înregistrarea companiei
  • taxa anuală
  • furnizarea Semnatarului Iniţial, obţinerea Certificatului de Înregistrare. Documentele vor include Certificatul de Înregistrare, Acordul de Asociere şi Actul de Asociere, Hotărârea pentru numirea Administratorului, alocarea acţiunilor, Certificatul(ele) de Acţiuni
  • furnizarea unui sediu şi a unui agent registrat cerut prin lege
  • taxe de curier

Taxe anuale800 EURO

  • furnizarea unui sediu şi a unui agent registrat cerut prin lege
  • taxa anuală

Alte servicii

  • Director nominalizat / an – 600 EURO
  • Acţionar nominalizat / an – 400 EURO
  • Autentificare notarială sau apostile – 250 EURO
  • Certificate of Good Standing – 250 EURO
  • Power of Attorney – 250 EURO
  • Deschiderea unui cont bancar în Seychellles – 700 EURO