NOUL COD FISCAL – modificări, perspective, impact

Lupu & Partners are plăcerea să vă invite la conferinţa “NOUL COD FISCAL – modificări, perspective, impact”, ce va avea loc în perioada 29 – 30 martie 2016 la Hotel Novotel.

Conferința constituie un prilej de analiză şi dezbatere a fiscalității în România, reunind reprezentanţi ai Ministerului Finanțelor, ai celor mai mari companii de consultanță și experți financiari, factori de decizie din departamentele financiar-contabile ale celor mai importante companii prezente pe piața românească.

Conferinta vine cu o cazuistică bogată combinând cadrul legal cu cazuri concrete din practică, prezentându-se subiectele gate de: Noul Cod Fiscal, TVA, impozitul pe profit/venit, contribuții sociale, impozitarea veniturilor obținute de nerezidenții din România, legislația privind holdingurile, optimizarea și planificarea fiscală, soluţii eficiente de restructurare și reorganizare a afacerii, prețurile de transfer.

În acelaşi timp conferinta îşi propune să îmbunătăţească capacitatea specialistului în interpretarea corectă a normelor legale, de a-l ajuta în găsirea celor mai favorabile soluţii pentru flexibilizarea muncii, în aplicarea corectă şi fără riscuri a Codului Fiscal şi a legislaţiei conexe.

A doua zi conferinţa “NOUL COD FISCAL – modificări, perspective, impact” va oferi răspunsuri la unele dintre cele mai importante aspecte fiscale în cadrul unor seminarii susținute de reprezentanți ai celor mai mari companii de consultanță. Printre subiectele abordate se numără: modificări fiscale în zona impozitului pe profit, planificarea prețurilor de transfer – prevenție vs tratament, cele mai importante modificari în materia TVA, legislația privind holdingurile, optimizarea și planificarea fiscală, soluţii eficiente de restructurare și reorganizare a afacerii etc.

Printre invitaţi se numără:

Gabriel Biris – Secretar de Stat, Ministerul Finanțelor
Mariana Vizoli – Director General Adjunct, Direcția de legislație Cod Fiscal și reglementari vamale, Ministerul Finanțelor
Cristina Saulescu – Tax Manager, PKF Finconta
Maria Popa – Tax Manager, PKF Finconta
– Av. Luisiana Dobrinescu, Partener, Dobrinescu Dobrev SCA

Costuri participare:

PACHET EARLY BIRD DISCOUNT 20% până pe 20 martie 2016
Înscrierile făcute până la data de 20 martie 2016 beneficiază de EARLY BIRD DISCOUNT în valoare de 20% din costul de participare.

PACHET NORMAL după 20  martie 2016
– 540 lei/pers. CONFERINTA ZIUA I
– 760 lei/pers. CONFERINTA ZIUA I + 1 SEMINAR (ZIUA II)
– 360 lei/pers. 1 SEMINAR ZIUA II

Discount de grup. Pentru mai mulți participanți, la costul final se acordă discount-uri de grup, astfel:
– 10% pentru 2 participanți
– 15% pentru 3 sau mai multi participanți

Teme abordate:

– Cele mai importante modificări în materia TVA – legislație și jurisprudență
– Noutăți în domeniul prețurilor de transfer
– Noutăți fiscale din perspectiva impozitului pe profit
– Legislația privind holdingurile
– Optimizarea și planificarea fiscală – soluţii eficiente de restructurare și reorganizare a afacerii

Formular de înscriere

Taxa de participare include participarea la toate sesiunile evenimentului, toate pauzele de cafea si prânzul oferit cu ocazia evenimentului. De asemenea, taxa oferă acces la documentaţia oficială a evenimentului și la prezentările speakerilor.

Preţurile sunt exprimate în lei. Nu se percepe TVA.

Dreptul de participare poate fi transferat către alte persoane doar cu înştiinţare trimisă la adresa de email: evenimente@lupupartners.ro, cu cel puţin 2 zile înainte de începerea conferinţei.

Anularea participării:
- dacă anularea se face cu cel mult 5 zile înainte de eveniment, sumele plătite vor fi returnate, mai puţin 30%, reprezentând cheltuielile administrative.
- dacă cererea de anularea se primeşte cu mai puţin de 2 zile înainte, în cazul în care taxa a fost achitată, sumele plătite nu vor fi returnate.
- dacă plata nu este încă achitată la momentul anulării participării, plata se va efectua în mod obligatoriu până în ziua evenimentului.

Date de facturare

Completarea acestui formular reprezintă acceptul dvs. pentru procesarea datelor de către Lupu&Partners Training în vederea emiterii facturilor proforme şi fiscale necesare achitării taxei de participare la eveniment.

Prezentul formular ţine loc de Contract intre părţi.